Skrivet av Lasse Skoog, den 23:e nov, 2013
Stort
tack till Folkeson & Co som gjorde klubbkvällen till en härligt
trevlig kväll i går. Trots att vi inte fick igång de filmer vi skulle
se, var stämmingen på topp och som vanligt var vi alla skånska, svenska
och lite världsmästare. Precis som det skall
vara när gamla idrottskompisar träffas.
Tack, tack!
Inbjudan (Klicka här)